رنگ پلی اورتان

این رنگ یک رنگ دو جزئی است، که بر پایه رزین پلی اورتان تولید میشود، و قابلیت خشک شدن در مدت زمان کوتاهی را دارد. رنگ های پلی اورتان مقاومت بسیار بالایی در برابر پرتوهای نور خورشید و رطوبت از خود نشان میدهند، این رنگ از چسبندگی عالی بر روی انواع سطوح و پوشش ها برخوردار است، و  به عنوان پوشش نهایی بر روی سطوحی که در معرض مستقیم نور خورشید و شرایط سخت آب و هوایی قرار دارند، مورد استفاده قرار میگیرد.

رنگ پلی اورتان شباهت زیادی به رنگ اپوکسی دارد و در بسیاری از موارد مکمل یکدیگر می باشند . این نوع رنگ به دلیل زیبایی و براق بودن، به عنوان لایه نهایی روی پوشش های حفاظت شده با اپوکسی بسیار مناسب است و بیشتر بر روی سطوح فلزی در پل ها، کشتی ها و تانکرها به عنوان آخرین لایه مورد استفاده قرار می گیرد.

در پوشش کف آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و محیط های بهداشتی سفارش می شود، از رنگ های کفپوش پلی اورتان استفاده گردد.

رنگ آلکید بر پایه پلی اورتان (Outdoor)

این پوشرنگ برای سطوح بتونی و مخصوص جدول های بتونی معابر و بلوارها طراحی شده است، کلیه اجزا بکار رفته در فرمولاسیون این پوشرنگ اعم از رزین ها، پیگمنت ها و فیلرها کاملا در برابر محیط قلیایی بتون مقاوم بوده و در نتیجه برای مدت طولانی از سطوح بتونی محافظت می نماید. تمایل این پوشرنگ به جذب آلودگی محیط و مواد چرب بسیار کم، و براحتی قابل شستشو می باشد.

دیگر خدمات پیچا

فهرست